diumenge, 18 d’octubre del 2015

Així sóm els alumnes de cinquè B

Eiii!!! Nois i noies!!! Sóm la Janina i la Paula. Ara fem 5è B i esperem passar-ho molt bé. A mi, que sóc la Janina, m'encanten els animals. A mi, la Paula, m'agraden molt els gossos petits.

Les dues compartim una gran passió pels animals, grans i petits.




Hola!!! Sóm l'Helena o l'Ona!
Ens agrada cantar i divertir-nos amb les amigues!
Aquest curs esperem que sigui inolvidable i meravellós. El proper curs serà l'últim!!! Ens hem de preparar...



Hola, sóm el Bernat, el Francesc i el Genís. Desde que hem començat el curs de cinquè, tot el que portem ha sigut molt guai. Als tres ens agrada jugar a bàsquet i a futbol.
Esperem divertir-nos molt i passar a sisè.




Hola! Sóm el Bernat i l'Oriol de cinquè B. Esperem passar-ho molt bé aquest any i aprendre molt.
Als dos ens agrada molt jugar a futbol.




Hola, sóm la Clàudia i la Lola. Sóm de cinquè B i a les dues ens agrada molt jugar juntes.
Sóc la Clàudia i el meu joc preferit amb la Lola és el tren de massatges.
A mi, la Lola, m'agraden les pulseres de la Clàudia, sobretot les de formes.
A les dues ens agrada jugar a videojocs, també col·leccionem i ordenem les nostres col·leccions.
Aquest any ens han barrejat les classes, esperem que el canvi vagi molt bé.





Hola, sóm l'Adrià i el Martí R. i fem cinquè B.
A l'Adrià li agrada la música i tocar el piano. A mi, el Martí, m'agraden els escacs i la música.
A tots dos ens agraden les mates i l'educació física.
Esperem que aquest cinquè vagi molt bé.






Hola! Sóm la Joana, la Mireia i la Mariona.
Sóc la Joana i m'encanta la música, de gran vull ser actriu.
Sóc la Mireia, a mi m'encanta cuinar, voldré ser chef.
Sóc la Mariona i m'agrada molt fer teatre i de gran vull ser artista.
Ja fem cinquè i ens considerem grans, esperem que tot vagi fenomenal.


Hola! Sóm el Jan, el Nikolay i el Martí M.
A mi, el Jan, m'agrada molt jugar a futbol.
Jo sóc el Nikolay i m'agrada llegir i la informàtica.
Jo sóc el Martí i m'agrada jugar a futbol i els animals.
Esperem que el curs ens vagi molt bé.




Hola, sóm l'Eva, la Sara i l'Anna de cinquè B.
Ens agrada molt a les tres anar d'excursió i fer educació física.
Esperem passar-ho molt bé aquest any.



Hola! Sóm el Marc i el Pol de cinquè B. Als dos ens agrada jugar molt a futbol. Ens agradaria passar-ho molt bé aquest curs.



Hola, sóm la Carla i la Mireia B. de cinquè B. A les dues ens agrada molt ballar i actuar. Aquest any esperem que sigui un curs xulo, divertit i amb noves experiències.




1 comentari:

  1. Hola nois i noies de 5è B. Que grans que us esteu fent.
    Aquest any treballeu de valent que anirà molt bé.
    Molta Sort!

    Família Alberich Pobeda

    ResponElimina